۹ پاسخ

الان همه از خبرا آگاهن
من واقعا نمی‌فهمم هدف یه سری چیه میان میگن وای اینترنشنال اینو گفت وای اونو گفت😐 افسار انداخته گردن یه عده این اینترنشنال هرچی دلش میخواد به خوردشون میده اینام میان اینجا غرغره اش میکنن

والا پول نیست که بخریم 🫢

چه خبره؟

من امروز گلدون خریدم با دو تا جا شمعی عکسشو گذاشتم نظر بدین چجوریه ؟؟
چرا مگه چیزی خریدن مشکلی داره ؟؟؟؟

نه هیچی چی بخریم🤕🤒

من که اصلا انگار نه انگار که جنگه ...دارم زندگی عادی مو میکنم هر چه بادا باد ....دیگه بالاتر از سیاهی رنگی نیس ....از اینکه ذره ذره بمیریم بهتره یهو راحتمون میکنن...اصلا عین خیالم نیس قشنگ دارم زندگی مو میکنم از قبل هم بهتر و شادتر

نه والاچیزی نخریدیم

اتم بزنه دیگه چیز برا چمونه😂

نه هیچی نخریدیم

سوال های مرتبط

مامان آکو 👶🏻 مامان آکو 👶🏻 ۱ سالگی