۶ پاسخ

هم تاریخ هستیم،من سه زارینم دکتر گفت بین ۱۵تا ۱۷اردیبهشت تاریخ زایمان

نه کلا تا ۴۰ هفته رامیزنه اگه طبیعی باشی که ممکنه از این تاریخ هم رد کنی ودردت نگیره اگه سزارین باشی هم که ۳۸ هفته سزا میشی زودتر این تاریخ

این تاریخ حدودی زایمان طبیعیه
دیگه تا ۴۰ هفته بمونی میشه این تاریخ

اگه طبیعی هستید نمیشه گفت دقیق زایمانتون کی هس
ولی سزارین رو میشه دقیق گف چون دکتر تاریخ میده برات
البته برا طبیعی هم بعضی دکترا تو برگه بستری تاریخ میدن

برو تقویم حساب کن من سر اولی 38.2روز زایمان کردم

نه تاریخی که دکتر بهت بده

سوال های مرتبط

مامان لیان💜 مامان لیان💜 روزهای ابتدایی تولد