دخترا برا دیابت بارداری چی استفاده میکنید چجوری پرهیز می‌کنید

۵ پاسخ

پیش کدوم دکتر میری؟

مهربون برا هر کسی انگاری ی جوری
پنیر برا بعضییا قند داره
برا بعضیا ن

برو متخصص رژیم غذایی رو ازمایشو سونوگرافیات وزن خودت و قدت رژیم میده سر خود با حرف بقیه کاری نکن

من خیلی رعایت میکنم
میوه و هر چیزی که شیرین باشه رو مطلقا نمی‌خورم برنج و نون هم خیلی کم میخورم
اما باز قندم بالاست و انسولین میزنم

کدو بخر هی سرخ کن بخور یا رنده بزن تو ماست خیلی کمکت میکنه خیار و نارنج و تخم کدوهم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا رادمان 🌱 مامان آقا رادمان 🌱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد