پیش کدوم دکتر میری؟
مهربون برا هر کسی انگاری ی جوری
پنیر برا بعضییا قند داره
برا بعضیا ن
برو متخصص رژیم غذایی رو ازمایشو سونوگرافیات وزن خودت و قدت رژیم میده سر خود با حرف بقیه کاری نکن
من خیلی رعایت میکنم
میوه و هر چیزی که شیرین باشه رو مطلقا نمیخورم برنج و نون هم خیلی کم میخورم
اما باز قندم بالاست و انسولین میزنم
کدو بخر هی سرخ کن بخور یا رنده بزن تو ماست خیلی کمکت میکنه خیار و نارنج و تخم کدوهم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.