۳ پاسخ

شیرینیجات اصلا نمیخورم چایی، نوشابه، دلستر ماکارونی، سیب زمینی کلا حذف میوه هایی که خیلی قندشون بالاست نمیخورم خیارسبز خیلی میخورم کاهو وسبزیجات هم خیلی خوبه

قندمنم ناشتا ۱۰۷ بود
هم رژیم دارم ، هم انسولین می‌زنم

درواقع هیچی نمی تونی بخوری

قندتون چن بوده

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم و تودلیم مامان پسرم و تودلیم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جان مامان جان هفته بیستم بارداری