۳ پاسخ

پاشو بچه رو ببر دکتررررر برا تاپیک وقت هست.

تقریبا ۴۰ درجه تب داره😳لباس شو در بیار با اب ولرم تن شوییه کن تب بر هم بده سر ساعت

نمی‌دونم چرا ولی هر دو زیر بغل تبش بالاست پاراکید بده یا شیاف استامینوفن ۱۲۵ بزار

سوال های مرتبط