۶ پاسخ

من ۳۷پر شد فرداش رفتم به زور زایمان کردم

من چی بگم😅

بعدا دلتنگ همین روزا میشی

آره عزیزم صبر کن هنوز وقت داری ، بعدا انقد بغلش کنیا از این روزای حاملگیت لذت ببر بعدا دلت برای لگد هاش تنگ میشه

منم دوسدارم زودتر بیاد طاقتم رفته

وای منم مثل شمام خسته شدم دیگه نمیزارن زایمان کنم 😭😭

سوال های مرتبط