بعد انومالی هم مثل انتی ازمایش هست؟

۳ پاسخ

ازمایش داره اما بعد آنومالی نیست.قبلشه‌
بعضی دکترا مینویسن بعضی ها نمینویسن

یه ازمایش غربالگری دوم هست
اگ دکتر توصیه کنه باید بدی
بعضی ها هم برای اطمینان میدن

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان آیهان وجوجو مامان آیهان وجوجو هفته شانزدهم بارداری