۴ پاسخ

خب بزنن
این همه نیروگاه هست
ته تهش انرژی خورشیدی هم هست
بعدشم بالاخره شرایط جنگیه دولت یه فکری میکنه بالاخره

آب چرا؟ آبو از چشمه ها میاریم میجوشونیم😂

کجارو میخان بزنن باز چیشده

هیچی معلوم نیس😐😒😥

سوال های مرتبط

مامان نیلماه💕 مامان نیلماه💕 ۷ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان روژینا مامان روژینا ۸ ماهگی
مامان آرنیک👶🏼🤎 مامان آرنیک👶🏼🤎 ۸ ماهگی
مامان آرنیک👶🏼🤎 مامان آرنیک👶🏼🤎 ۸ ماهگی
مامان آرنیک👶🏼🤎 مامان آرنیک👶🏼🤎 ۸ ماهگی
مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 ۷ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۹ ماهگی