۵ پاسخ

منم اینطورم. از قنداق سوئیسی استفاده کن

بچه خودتو بغل میکنی مطمین باش

نه فکر می‌کنی بچه خودت ک باشه کلا دیگه کامل راحت بغلش میکنی

منم مث شمام خیلی میترسمممم

وای انقدررر نازن کوچولو خداااا😍😍😍فک میکنی انقدررر حس خوبیه...

سوال های مرتبط