۳ پاسخ

من،چون همون ۱۲ هفته بجای غربالگری اول و دوم آزمایش سلفری دادم خودمو راحت کردم فقط سونو انتی و آنومالی رفتم

من الفا دادم

من انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی