من غربالگری دوم آزمایششو ندادم .کیا ندادن؟

۷ پاسخ

ازمایش نداره اون فقط ان تی داره
ازمایش قندم هفته ی 24 به بعده

منم ندادم چون niptداده بودم

‌منم ندادم این روزا برم آزمایش میگیرن ؟

منم ندادم عزيزم

منم ندادم

چراعزیزم

ازمایش قند اگه منظورته ک زوده از ۲۴ هفته ب بالاس

سوال های مرتبط