چرا بمن غربالگری دوم ندادن آزمایششو انجام بدو

۷ پاسخ

واسه منم ننوشت

منم آزمایش نداشتم

سلام عزیز چون ان تی خدا رو شکر خوب بودی فقط سونو داشتی ۱۸ هفته

بعضی دکترا نیاز نمیدونن

ب منم دکتر نداد فقط سونو نوشته

اولی خوب بوده

ازمایششو ننوشته واستون؟

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری