منم روزی سه چهار بار دفع داره
هربچه ای متفاوته پسر من از نوزادی روزی۳یا۴باردفع داره
اما مامانایی هستن که میگن نوزادشون یک روز درمیون
یا چندروزی بکبار دفع داره
من کبچم هر چند روز یک بار پی پی میکنه
دکترا میگن اگه شیرخودتو بخوره تا ده روز هم طبیعیه کپی پی نکنن
شیرخشک هم هر ۳-۴ روز یک بار
ولی نرمالش بهتره روزی ۲-۳ بار باشه تا بچه راحت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.