خوبه
اما نیکان اقدسیه خیلیییی بهتره
من شنیدم زیاد خوب نیست
نیکان اقدیسه میگن بهتره
نی نی کجا قایم شده با این شکم🥲😂
من خودم راضی ام ازش اما خیلیا گفتن نه... نمیدونم به خودم اعتماد کنم یا به حرفای بقیه
فقط خیلی هزینه اش بالا رفته
فک کردم فقط من شکم ندارم
من نظر ها رو خوندم تناقض داشت
یکی راضی بوده یکی نبوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.