۳ پاسخ

سزارین نیکان اقدسیه ۳ فروردین با تعرفه جدید با اتاق دو تخته و پمپ درد ، برای من ۸۹ تومن شد ، اگر تعرفه ش با حکیمیه یکی باشه

منم پرسیدم گفت ۸۵ سزارین

من رفتم حضوری پرسیدم گفت حدودا 100 تومن سزارین میشه
اتاق وی ای پی تا 120 میره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری