دخترا قرص ایزوکسوپرین ۱۰ رو در روز چندتا میتونم بخورم؟

۵ پاسخ

هر۱۲ساعت یکی

من دکترم گفت تا سه روز هر هشت ساعت یکی بعد از سه روز روزی یکی

به من گفت روزی دوتا تا سه تا هم میشه

من هر هشت ساعت میخوردم
الان هر هشت ساعت یه نصف میخورم
خواهرم تو بارداریش دکترش گفته بود هر هشت ساعت یکی ولی اگه بین هشت ساعت درد داشت بخوره ضرری نداره

دکترت چی گفته؟
من هر ۱۲ ساعت میخوردم
بعد شد روزی یکی

سوال های مرتبط

مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو مامان قندو نبات👼🏻👼🏻 دوقلو ۱ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی