من ریسک نکردم بخرم هنوز به فصلش مونده
من حساسیت دارم بخورم بایدبرم زیرسرم ۱ماه پیش دوست داشتم اوردخونه بابام خوردم داستان همیشگی تکرارشدنوششش
ما ک خریدیم افتضاح بود
ما خدمون کاشتیم چند هکتار🫠 ولی من گلوم کلا مشکل داره نمیخورم اصن☹️😂
برا دلوین هم نمیدم میترسم چون گرمه
😋😋😋😋😋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.