۵ پاسخ

من ریسک نکردم بخرم هنوز به فصلش مونده

من حساسیت دارم بخورم بایدبرم زیرسرم ۱ماه پیش دوست داشتم اوردخونه بابام خوردم داستان همیشگی تکرارشدنوششش

ما ک خریدیم افتضاح بود

ما خدمون کاشتیم چند هکتار🫠 ولی من گلوم کلا مشکل داره نمیخورم اصن☹️😂
برا دلوین هم نمیدم میترسم چون گرمه

😋😋😋😋😋

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندقی🌰 مامان فندقی🌰 ۱ سالگی