۱۱ پاسخ

خواهر ۱۳ نرمال داره راضیه
من خودم ۱۱ پرومکس دارم خیلی خوبه
بنظرم ایفون همیشه ارزش خرید داره

بنطرم میتونی ۱۴ نرمال بگیر چون اینا دیگ قدیمی شدن

13پرومکس دارم عالیع

۱۳نرمال دارم خب بلاخره ۱۳نرمال مدلش از۱۲پرو مدلش بالاتره و کیفتش قطعا بالاتر هست اما تو این اوضاع به نظرم اندروید بگیر من خودم به شخصه جز گهواره هیچ برنامه ایرانی روی گوشیم ندارم فقطم چندتا بازی از قبل دارم حتی نمیتونم بازیامو آپدیت کنم

۱۲ پرو بهتره
من ۱۳ داشتم ولی ۱۲ پرو بخاطر دوربین سومش بهتره

ولی خریدش الان فایده نداره اپل ایدی نمیتونی وصل کنی رسما هیچ استفاده‌ای نداری

۱۳دارم اوکیه

بنظرمن ۱۳ بهتره

من۱۳ دارم راضیم

۱۳ نرمال دارم راضیم

من۱۲پرو مکس دارم خیلی راضیم

سوال های مرتبط