مامان ها کسی ببلاک ای آر مصرف کرده چطوره خوبه ؟؟

۲ پاسخ

اره من میدم ب پسر من میسازه یبوست یااسهال نشد وزنشم دوماهگی کشیدم نرمال بود امااینجا دیدم میگن مثلا بچه هامون باهاش یبوست شدن

منم میدم خوبه خداروشکر یبوست نشده رفلاکسش بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی