سلام اتفاقا خیلی خوبه گلم.من هم سر بچه اولم هم سر بچه دوم دکتر گفت برم.
برای چک کردن دقیق قلبه خوشحال باش که دکترت اینقدر حساسه تنها راهیه که مطمئن میشی قلب نی نی سالمه و بدون هیچ مشکلی هستش منم قراره برم بدون هیچ مشکلی تو سونو و خانوادم
والا من يكم ان تيم بالا بود و خودمم تروئييد دارم
ولي بودن كسايي ك مشكلي نداشتن ولي دكتر براشون اكو نوشته بود دكتر خود منم كلا مينويسه يني اكو جنين رو
ب منم نوشته تاکید کرد برم خدایی نکرده مشکلی باشه نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.