خوبه من زایمان دوم ۲۰ میگیره
به منم گفت ۱۰-۱۵ تومن
سز اختیاری دستمزد میگیره یا فرقی نداره درکل میگیره؟
بنظرم خوبه ، تبریز ۱۸ ب بالا میگیرن
عاااالیه.من اسفند ۴۰۳ میخواستم اهواز زایمان کنم دکتر اریازنگنه میگفت ۶۵ ملیون😐تازه باید هزینه بیمارستان خصوصی هم درنظر گرفت چون کم نیست
خیلی خوب گفته دکتر من ۴۵ میگیره
چرا میگیرن ؟ پس اون هزینه ای که میدیم به بیمارستان چیه ؟
دکتر من قیل عید گفت ۴۵ میگیره
اصلا غلط کردن بگیرن خلاف قانونه
خوبه دکتر منم ۱۵میگیره
دکتر من خودش دستمزد نمیگیره با بیمارستان طرف حسابیم
خیلی خوبه از دستش ندهههه
خیلی خوبه به من گفته ۳۵ قبل عید الان گرون شده با پول بیمارستان شاید ۶۰ ۷۰ دربیاد
خوبه ازمن گف۲۱م دستمزد
برا من ۲۵ میگیره
زایمان اولته!؟ بعد کدوم دکتر رفتی !؟ من برا زایمان اولم رفتم اهواز دو سال پیش ازم ۱۰ برد پس طبق سال بهت خوب گفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.