۱۱ پاسخ

از شخصیت مغرورش خوشم نمیاد

بهترین سریال بود 👍

قشنگ بود آخرش زیاد جالب نبود

از نگار جواهریان بدم میاد همیشه مثل ماسته...

سریال مورد علاقم 😍

خعلیی خوبه این

عالی اما اخراش بدم از خاتون میومد

قشنگ تر از شهرزاده؟

قشنگ ترین فیلمی که دیدم
ترش و شیرین
ماشاالله
علیییییییییی🤣

منم قشنگ ترین فیلمی که دیدم قطعا خاتون بوده

چقدر دوست داشتم فصل دویی داشت

سوال های مرتبط