از شخصیت مغرورش خوشم نمیاد
بهترین سریال بود 👍
قشنگ بود آخرش زیاد جالب نبود
از نگار جواهریان بدم میاد همیشه مثل ماسته...
سریال مورد علاقم 😍
خعلیی خوبه این
عالی اما اخراش بدم از خاتون میومد
قشنگ تر از شهرزاده؟
قشنگ ترین فیلمی که دیدم
ترش و شیرین
ماشاالله
علیییییییییی🤣
منم قشنگ ترین فیلمی که دیدم قطعا خاتون بوده
چقدر دوست داشتم فصل دویی داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.