۱۳ پاسخ

من جدا شدم ولی انگار برا دخترم ۴ساله ک مردم😢😢

فک نکنم کسی جز پدر و مادر آدم رو با همه بدی و خوبی هاش بخواد 🙂♥

عزیزم روحشون شاد🖤🖤

عزیزممم
خدا رحمتشون کنه
واقعا قدر نمیدونیم

خدا رحمتش کنه🖤🖤🖤😔😔😔😔

خدا رحمتش کنه عزیزم

منم پدرمادرم به فاصله دوماه باهم رفتن ، شش ساله فقط بخاطر بچه هام دووم اوردم

روحشون شاد❤️

من سال 95 پدرم سر زمین فوت کرده ساعت 3 بعد از ظهر بهمون زنگ زدن رفتیم ساعت 6 همون روز از قبرستون آمدیم بیرون ایست قلبی کرده بود تو روستا شستن سریع به خاک کردن یعنی میگم 15 سال میگذره از فوتش هنوز که هنوز گاهی میکنم نکنه زیر خاک زنده شده باشه هنوزززز داغش برام تازه اس تا چه مدت شماره تلفن شو میگرفتم فقط گریه میکردم که یک بار دیگه جواب بده ولی افسوس
خدا رحمت کنه پدرتون خدا صبرتون بده

منم مامان باباندارم دلم میخوادکل زندگیموبدم که بازم صداشونوبشنوم 😭😭

و منی که جای خالی مامانم بعداز ۵ سال هنوز....

واقعا وقتی تصور میکنم چقد ترسناک و کسی هم که فوت می‌کنه حالم بد میشه دو هفته پیش پسر عمه مامانم با هفتاد خورده سال گریه کرد یعنی خدابیامرز فرشته بود عالم آدم گریه کرد منم کنترلمو از دست دادم گریه کردم و چقدر حس غریب و تنها شدن بچه ها زنش حس کردم

چرا بایدالان این متن ومیخوندم
ای خداااااا
امروز انقدر مغزم درگیربود سرمادرم داد زدم
خاک توسرم خاک منو بکشهههه😭😭😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی