۳ پاسخ

خب نباید بخوری بخاطر قند ناشتات
جاش پروشیر و پروماست کاله بخور
قندش ۰ عه

فست میل رو امتحان کن قند نداره

لیدی میل نخور منم خوردم قند رفت بالا

سوال های مرتبط

مامان شازده رایان👼 مامان شازده رایان👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی