دیگ بخاطر بچت باید همه کاری کنی دیگ مادر شدی اجازه اینک بچه بازی در بیاری رو نداری 🫠
من خیلی دوس دارم یه بار امتحانش کنم😕
من کاکاییوییش خیلی خوشمزست که
من طعمشو خیلی دوست ولی خسته شدم انقدر خوردم
من همین که میخورم سرو صورتم پره جوش میشه
طعم موزش خوبه
من کاکاعوشو میخورم خعلی خوبه
از دکتر بپرس بجاش شربت اشتها آوری چیزی شاید بتونی بخوری ....این چند وقته بستنی و خرما و اینا بخور
مزه زهرمار میده
من با عذاااب میخورم
طعمکاکائو شویگیر با شیر قاطی کن بخور طعم. شیر کاکائو میده 🥲
من خیلی خوشم میاد ازشون اولش بد بود اما بعدش عادی شد برام
خب بستنی حلیم اجیل بخور
منم وزن بچم کم بود دوتا خوردم دیگه نخریدم
بخدا نمیتونم بخورم اسمشو میشنوم حالم بد میشه😩
نخور🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.