روش نوشته بعد از باز شدن تا یکماه فرصت داره.
ولی من همیشه بعد باز شدن میذارم یخچال خوب میمونه
من که بعد یه ماه میندازم دور
فاسد که نمیشه اما اثرش کم میشه من پلارژین رو یه دفعه پرسیدم گفت باز شد نهایت تا ۴۰ روز استفاده کنین
تویخچال باشه و درش محکم باشه ن....
نه
نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.