۸ پاسخ

ی پماد هست بیحس میکنه بگو دکترت بنویسه منم خواهرم استفاده میکرد

کرم شقاق خوراکی بزن که مجبوری نباشی بشوریش
چون اب بدترش میکنه
تا 1 ماه هم درد داری تحمل یاید بکنی

هیدرودرم بزن

عزیزم یه چی میگم دعام میکنی اول اینکه کرم شقاق سینه بزن بعد روش مشما فریزر بذار خشک نشه بیشتر موقع شیر دادن درد میاد بعدشم حتما رابط سینه بخر من ۲۰ روز بعد خریدم حیف دیر فهمیدم آب رو آتیشه بعد ۱۰ روز دیگه با سینه خودم دادم درد جزئی بود هیچ میتونم بگم درد نبود خدارو شکر راحت سدم برام کابوس بود شیر دادن

چن‌روز. درد می‌کنه بعد خوب میشه. همون شیر خودت هم براش خوبه. سعی کن فقط نوک تو دهن بچه نباشه. هالع هم باشه دهنش ابنجوری درذش کمترع

روغن حیوانی بزار نوکش با دسمال کاغذی بزار نوکش خشک نشه مرطوب بمونه زخم نشه

کرم شقاق سینه بزن

سعی کن همه هاله سینه رو بزاری دهنش نوکشو فقط نه

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان نورا❤️ مامان نورا❤️ ۱۰ ماهگی