سر سینه هام یکم زخم شده وقتی مک میزنع بچه ،خیلی درد می‌کنه چکار کنم؟

۷ پاسخ

کره بمال بزار جذب بشه.نوک سینتو‌نزار بخوره کامل اون هاله قهوای رو بزار دهنش.وشیر خودتو بمال خو ب میشه

من همه چیزامتحان کردم ،کرم هیدرودرم هم گرفتم تاثیرنداشت،،فقط بایدباهاله ی سینه بزاری دهنش فقط نوک سینه رومیخوره که زخم شده ،

عزیزم پماد شقاق سینه بزن وقتی نینیت خوابه ..خواستی شیرش بدی با اب ولرم بشور واصلا شامپو وصابون نزن بهش

کرم شقاق سینه بگیر

میگن قبل از شیر دادن یکم کمپرس یخ بذارید بعد شیر بدید اینو تو کلاسای بهداشت می گفتند

والا من یه جا خوندم گفت یکم از شیرخودتون بزنید به سینتون حالا نمیدونم چقدر حقیقت داره میخایی امتحان کن

شیر خودت رو بمال سر سینه ات بذار هوا بخوره

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا❤️ مامان نورا❤️ ۱۰ ماهگی