من از کرم هیدرودرم استفاده کردم خیلی خوب بود به نوزادت که شیر دادی تمام شد بزن که اون دو ساعت بمونه
سلام
من هیدودرمو میزدم و پلاستیک فریزر میکشیدم روشون که تر بمونن
میگفتن اشتباهه ولی چاره ای نداشتم
پدایی که میگفتن خوبه هم میذاشتم وقتی برمیداشتم پوست نوک سینم میچسبید بهش و بدتر زخم میشد😭😭😭
تنها راه تر نگهداشتنش بود با پلاستیک
اولاش عادیه یکم از شیرخودت بزن خوبش میکنه
اینو از من بپرس که سر بچه ام سینه هام جوری زخم بود که خون میآمد میخاستم خودکشی کنم .هر راهی امتخان کردم .دکتر رفتم آخر فهمیدم علتش چیه
اول اینکه شیرم کافی نبود و بچه سینه رو محکم تو دهنش داشت ولی نمیکرد من به زور میکشیدم بیرون
نباید بزور بکشی بیرون باید انگشت کوچیکه رو تو دهنش کنه که خودش سینه رو ول کنه
بعدم شب یک شیشه شیر خشک بهش بده
ببین من خودم سه چهارتا کرم خریدم
بنظرم فایده نداشت فقد باید پروسش تموم بشه اولاش همینه سعی کن حاله سینه رو تو دهن بچه بزاری نوک سینه رو نزار
شیر خودتو بمال ب نوک سینت
كرم شقاق سينه هيدرودرم خيلي خوبه
از شير خودتم به نوك سينه هات بزن
عزیزم برای زنداش سر سینه هاش زخم شود بود اصلن نمیتونس بچه شیر بعداز داروخانه پماد گرفت بود زد به سینه هاش خوب شد
پرل ویتامین ای از داروخانه بگیر بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.