عزیزم بهترین کار اینه هربارشیر میدی از شیر خودت بذاری روش بمونه هوا بخوره خشک بشه
من ویتامین آ د میزنم بچه هم بخوره هیچ مشکلی نداره من هم از بیمارستان پرسیدم هم دکترا هم بهداشت
من پماد شقاق سینه گرفتم خیلی خوب بود
ببین بهترین کار
روغن حیوانی
یا اینکه شیرت رو بمالی
از کرم شقاق سینه بگیر تاهرپمادی رو امتحان کردم هیچ کدوم به اندازه پماد بتامتازون سریع خوب نکرد سینه هامو حتمابگیر امتحان کن قیمتی هم نداره تا میتونی همه جا استفاده کنی من صورتمم میزنم براق میکنه و جوش نمیزنم
کرم ضد شقاق ماتیلدا بزن معجزه میکنه
پماد شقاق سينره بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.