۷ پاسخ

عزیزم بهترین کار اینه هربارشیر میدی از شیر خودت بذاری روش بمونه هوا بخوره خشک بشه

من ویتامین آ د میزنم بچه هم بخوره هیچ مشکلی نداره من هم از بیمارستان پرسیدم هم دکترا هم بهداشت

من پماد شقاق سینه گرفتم خیلی خوب بود

ببین بهترین کار
روغن حیوانی
یا اینکه شیرت رو بمالی

از کرم شقاق سینه بگیر تاهرپمادی رو امتحان کردم هیچ کدوم به اندازه پماد بتامتازون سریع خوب نکرد سینه هامو حتمابگیر امتحان کن قیمتی هم نداره تا میتونی همه جا استفاده کنی من صورتمم میزنم براق میکنه و جوش نمیزنم

کرم ضد شقاق ماتیلدا بزن معجزه میکنه

پماد شقاق سينره بزن

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی