پماد شقاق مارک GenoBIOTIC بخر عالی نیاز به شستشو هم نداره بعد استفاده کنی قیمتش هم ۷۰۰ من زخم شده بود خون میومد به دو روز خوب شد
من تايپينك گذاشته بودم هر كاري كه گفتن انجام دادم اصلا جواب نگرفتم در اخر خداروشكر با دوتا چيز بهتر شدم داشتم ميمردم اونقدر گريه ميكردم سر شير دادن
اول اينكه حتما حتما برو بهداشت بزرگ محلتون مشاوره شيردهي بگير تا بهتر بتوني شير بدي وقتي يادت ميدن ميبيني چقدر تو سري اول اصلا درد نداره وراحتي
دوم اينكه به نوك سينه هات روغن حيواني بزن روشون نايلون بكش نرم و ترميم ميشه زودي
شیر خودتو بزن روش خوب میشه
برو مرکز مشاوره شیردهی تو۲۲بهمن یادت میدن
مبارکهههه نینی دنیا اومده😍😍😍
من ویتامین اد زدم و اینکه بلد نبود شیردهی رو برای همین زخم شد
ببین من انگار با فندک آتیش زدن سر سینمو در این حد خراب بود و زخم شده بود هیچی به اندازه شیر خودت و مک زدن نی نی خوبش نمیکنه من کرم هم استفاده کردم کرم شقاق سینه هیدرودرم اونم بد نبود ولی هر دفعه که بچه میخواد شیر بخوره باید بشوری من از آغوزم زدم به نوک سینه و در معرض هوا آزاد گذاشتم خشک بشه پسرمم که شیر میخورد خیلی میسوخت اما تحمل کردم بعد چند روز خوب شد
اوایل خیلی میسوزه کم کم بهتر میشه. از شیر خودت بمال روش
از محافظ سینه استفاده کن بعد از شیر دادن هم با شیر خودت ماساژش بده
از شیر خودت بزن حدودا تا ۱۰ روزگی خوب خوب میشه
پنی سیلین چشمی ویتامین اد ولی از شیر خودت بزنی روش بهتره
از شیری که میاد بزن روش یه تیکه پلاستیک بکش روش هربار شیر میدی یکم خوب میشه ولی نه زیاد باید تحمل کنی شیر که راه بیوفته خوب میشه
پماد شقاق سینه از داروخانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.