۹ پاسخ

لباساشو کم کن
۳۸میشه تب
۳۸و دیدی شیاف رد کن

مگه هر۴ساعت پاراکید و نمیدین؟

این تب نیست که
۳۸ به بالا تبه
هر ۴ سالعت قطرشو‌بده تب نمیکنه ایشالا

۳۷.۵ شد قطره بده خیالت راحت بشه

دستت رو‌نمدار کن به قفسه سینه بزار
یا به ی دستمال ابلیمو بزن بزار کف پاش

تب نیست ک خوبه دگ

پیشونیس دستمال نزار گلم بزار شکمش و زیر بغلش بزار گرما از سرش خارج نشه

دستمال پارچه اي رو خيس كن ابش رو قشنگ بگير بزار رو پيشونيش هر٢-٣ديقه يبار جابه جاش كن
سريع مياره پايين

زده**

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی