لباساشو کم کن
۳۸میشه تب
۳۸و دیدی شیاف رد کن
مگه هر۴ساعت پاراکید و نمیدین؟
این تب نیست که
۳۸ به بالا تبه
هر ۴ سالعت قطرشوبده تب نمیکنه ایشالا
۳۷.۵ شد قطره بده خیالت راحت بشه
دستت رونمدار کن به قفسه سینه بزار
یا به ی دستمال ابلیمو بزن بزار کف پاش
تب نیست ک خوبه دگ
پیشونیس دستمال نزار گلم بزار شکمش و زیر بغلش بزار گرما از سرش خارج نشه
دستمال پارچه اي رو خيس كن ابش رو قشنگ بگير بزار رو پيشونيش هر٢-٣ديقه يبار جابه جاش كن
سريع مياره پايين
زده**
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.