۵ پاسخ

من‌۳۳هفته و۴روز ۱۸۰۰‌بود شما که خوبه باز وزن میگیره نترس

برا من ۳۳هفته ۱روز ۲۰۶۷ بود. گفت کمه

لیدی میل بخور اگ دکترت صلاح میدونه
کباب .تخم مرغ و سیب آب‌پز
میوه نخود کشمش حبوبات پخته شده

یه مقدار کمه انگار

دکتر چیزی نگف

سوال های مرتبط

مامان دِلــانــا مامان دِلــانــا ۲ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد