اگه بچه ریکا بخوره علائمش چیه؟



پوشک رفلاکس نوزاد

۱۲ پاسخ

عزیزم زنگ بزن از اورژانس بپرس راهنماییت کنن

مسمومیت باید باشه طبیعتا!!! من ندیدم ولی شیر بده مایعات بده دفع کنه

یادش بخیر بچه بودم یک لیوان پر وایتکس و مایع ظرفشویی خوردم😂😂😂😂😂😂😂

آخه ریکا بدمزس بچه نمیخوره که

شیر و مایعات بده تند تند دفع کنه.چیزی نیس عاروق میزنه حباب میده بیرون😅

اسهال میشه

والا بچه من تایت و خورد من آبش دادم رد کند
مامانم گفت اگ شیر نخورد ببرش دکتر ک خورد😂😂

منم ۴ سالم بود نفت خوردم خیلیم خوردم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

وای من سیف گزاشته بودم زمین یه لحظه غفلت کردم دیدم نشسته داره لیس میزنه دورتادورش رو ماست دادم و شیر هم زیاد تا دفع کنه آب هم تاثیر گذار هست

کف میرینه

دهانش بو کن ببین بوی شوینده میده یا نه

حباب می‌سازه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻تـرشک 🩵🧸 مامان 👶🏻تـرشک 🩵🧸 ۱۶ ماهگی
مامان پسرم🧿💙🩵 مامان پسرم🧿💙🩵 ۱۳ ماهگی