۵ پاسخ

رفلاکس بچه بعد از شیر خورن سریع عق میزنه شیرو بالا میاره کولیک فک کنم بیقراری خیلی زیاد و دلدرد اینا باشه

تصویر

حساسیت به پروتئین گاوی باعث میشه رفلاکس شدیدتر بشه و تا وقتی حساسیت باشع رفلاکس هم هست

دیگه از سن بچه ت گذشته اینا. اگه داشت تا الان متوجه شده بودی

رفلاکس ک پنهان و آشکار داره، آشکار ک معلومه دیگه بالا میاره، پنهان فقط شیر از معده بالا میاد تا حلق ولی بیرون نمیریزه
کولیک هم باد و نفخ داخل معده و روده میشه ک باعث دلدرد و اذیت بچه میشه
حساسیت ب پروتئین گاوی درجات مختلف داره، بسته ب شدید یا خفیف بودنش با علائمی مثل بالا آوردن معمولا با جهش و پرتابی، خس خس سینه، اگزما و حساسیت پوستی، تنگی نفس، خون در مدفوع

رفلاکس یعنی شیر برمیگرده توی گلو و از معده بالامیاد(درهمین حدمیدونم)😅
علائمش خواب شبش بد میشه،ممکنه اشتهاش بد بشه،حالت خروپف داره علائم مشهودش ایناس
کولیک هم دلپیچه و دل دردهای شیدیده که توی ماه های اول هست و گریه شدید نوزاد خصوصا توی شب هاس ی سری دارو و ماساژ شکم و اینا یکمی کنترل میشه
پروتئین گاوی هم بعضیا حساسن ممکنه دونه دونه بشه بچه ،توی مدفوعش خون باشه،علائم حساسیت مول کیپ شدن بینی ،قرمز شدن پوست و ایناس

سوال های مرتبط