من یک ماه بیشتر درگیر بودم تااینکه شیشه شیر و پستونکشو سه روز چند دقیقه جوشوندم و دهنشو دوبار درروز با دستمال نرم اغشته به نیستاتین کردم و برفکارو اروم پاک کردم بعدش خوب شد
عزیزم میشه عکس دهان دخترتو بفرستی ،منم سینم خیلی میسوزه نوکشم یه کم زخمه یه نفر بهم گفت برفکه تو دهن دخترمم نگاه کرد گفت برفک داره ولی خودم چیزی متوجه نمیشم
قطره رو بریز روی مسواک انگشتی بمال ب جاهایی ک مونده
من دخترم یکماه درگیرش بود بردمش تحت نظر یه دکتر دیگه اون گفت سه شیشه نیتاتین بخر هر ۸ساعت یک سیسی سعی کن تو خواب بریزی دهنش که قورت نده تا دو هفته سه شیشه زمان میبره ولی کاملا خوب میشه ، و همینطور هم شد سه شیشه رو دادم تا از بین رفت
برفک خیلی بده🥲
پسرم یماهه داره میخوره اینو لعنتی خوب نمیشه
خیلی قارچ سیریشیه
دکترم گف اگه کلا ازبین رفت یهفته دیگه بازن بدم ک کلا ریشه کن بشه
عزیزم شربتو یه سی سی باید بدی اگه اشتباه نکنم تقسیم کن یکمشو با همون قطره چکون بریز داخل لپ چپش یکمشو داخل لپ راستش بعد یه گوش پاکن بردار یکم از شربت بریز روش داخل لب و هرجایی که راه دستته رو با گوش پاک کن بکش روش اینطوری کامل خوب میشه من دخترمو همینکارو کردم خوب خوب شد
باید با گوش پاکن بزنی ب کل دهنش ۶ ساعتی ۲ سی سی
اگ شیر خودت میخوره باید ب سینه خودتم بزنی
اگ شیر خشک میخوره ب سر شیشه و پستونکشم بزن
داخل دهنش برفک زده
خوبه منم بخرم؟
هرجا برفکا مونده باید بزنی وگرنه دوباره برفک توی دهنش برمیگرده
خب بریز رو برفک ها دور دهانش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.