۶ پاسخ

ببین سر ساعت گوش پاک کن رو بزن تو نیستاتین بزن رو برفک دهنش
باز با یه گوش پاک کن دیگه سر شیشه رو هم پر کن ک اونم ضد عفونی شه
بهت قول میدم تو ۲۴ ساعت از نصف هم کمتر میشه آفت دهنش

فقط حتماااااا تا ۳ روز بعدش تکرار کنی


راستی تا نیم ساعت بعد زدن نیستاتین هم شیر نخوره

قژر رو نده بخوره اجی بزن گوش پاک کن بمال ب برفکش، سر تایمم بزن حتما...

بعد قطره با گاز استریل روی زبونشو و‌جاهایی که برفک زده پاک کن

عزیزم دکتر ببری کپسول میده میدی بهش خودتم میخوری نینی ام خوب میشه یا خودت اگ شیر خودتو میخوره کپسول فلوکونازول ۱۵۰ بخور سه روز پشت سرهم دکتر به نینی هام همین قرص پنجاهش میده با اب قاطی میدی ولی باید دکتر بگه چقدر

با یک تکیه پنبه گلاب بزن روی پنبه بکش روی برفک دهنش

من نیستاتین پودرشو دادم ولی هر شش ساعت۲۰قطره

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🧡 مامان دختر کوچولو🧡 هفته چهارم بارداری