۹ پاسخ

آلوبخارا هم برا. یبوس عالیه

عزیزم این سیاهای داخلشو تو ایجوش بزار دم بیاد بعد بخور

شیاف گلیسرین

انجیر بخور تو ،انجیر خشک بگیر تو آب خیس کن روزانه هم چند تا دونه بخور هم یکم آبشو تا شکمت صاف بشه ،قرص اهن میخوری ؟ من باید ففول میخوردم اما چون یبوست میشدم نخوردم

بزار تو کتری به جوشه رنگ داد بخور

منم همینم تا داروهای ملین رو قط میکنم دوبارع یبس میشم.نمیدونم چی کنم.اخع تا کی من باید دارو بخورم
تازه اوناام کامل اثر ندارن فقط مدتش رو کوتاه تر میکنن ☹️

عزیزم پودر پیدرولاکس هم خوبه امتحان کن

این چیه؟

اگر طبیعی زایمان کردی تا سه الی ۴ماه طول میکشه

سوال های مرتبط