چون اینجا همه خیلی حساس و سختگیرن چرت وپرت زیاد میگن خودشون با بیسکویت مادر بزرگ شدن باز حالا دکتر شدن برا ما
والا من بااینکه دخترم حساسیت آلرژی داره همچی بهش میدم
بعدش هروقت میره پیشه پدربزرگش هی چایی بهش میده میخوره الان عاشقه چایی شده 😂😂
چرت و پرت ما این همه خوردیم چی شدیم حالا😂
دکتر گفت میتونم به پسرم بدم و به چرت و پرت بقیه گوش نکنم منم میدم🩵😋
هم قند ازاد داره هم نگهدارنده
چون کارخونه ای شیرینی مصنوعی داره نگهدارنده داره الکی سیررکنیه
چون ارزش غذایی نداره شکرداره
معده پرکن هست وگدنه چ خاصیتی واس بچه ای ک تازه کمکی شرو کرده و ی عالنه چیزمفیدمیتونه بخوره داره
چون مواد نگهدارنده داره و هیچ خاصیتی نداره ولی ماها که کوچیک بودیم خوردیم 😅 شما هم اگه دوس داری به بچت بده گلم
فک کنم چون داخلش شیر و تخم مرغ داره ممکنه حساسیت نشون بدن
کلا چیزای کارخونه ای میگن نباید بدی ولی من بستنی میدم
بیسکوییت هم دوست نداره دخترم دادم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.