سلام خانوما به نظرتون جنسیت بچه من چیه؟

تصویر
۷ پاسخ

من حس میکنم پسره 😍

توخونه همه میگفتن دختره،حسمون میگه دختره بچه ت،اما رفتم nt دکتر گفت احتمال زیاد پسره.
البته برای ما مهم سالم و صالح بودنشه و جنسیتش فرق نداره.همینکه یه کوچولوئه سالم خدابهمون بده راضییم.🥰🥰🥰🥰🥰🥰

دختره بنظرم

حسن دختره

دختره بنظرم عزیزم

دختر

خیلی باحاله عکسش ماشالله

سوال های مرتبط

مامان دلوان🩷 مامان دلوان🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیستم بارداری
مامان گلاریس🐣🤍 مامان گلاریس🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هفدهم بارداری
مامان پناه کوچولو 🌹 مامان پناه کوچولو 🌹 ۶ ماهگی
مامان نینی کوچولو ❤️ مامان نینی کوچولو ❤️ هفته هجدهم بارداری
مامان نخود😍 مامان نخود😍 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری