من حس میکنم پسره 😍
توخونه همه میگفتن دختره،حسمون میگه دختره بچه ت،اما رفتم nt دکتر گفت احتمال زیاد پسره.
البته برای ما مهم سالم و صالح بودنشه و جنسیتش فرق نداره.همینکه یه کوچولوئه سالم خدابهمون بده راضییم.🥰🥰🥰🥰🥰🥰
دختره بنظرم
حسن دختره
دختره بنظرم عزیزم
دختر
خیلی باحاله عکسش ماشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.