انشاالله اول سالم باشه بعد جنسیتش همونی باشه که خودت دوست داری
دختر
سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم میکنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام
@Nazdaneh1403
دختره.
دختره
عزیزم اینجوری معلوم نمیشه واقعا منم فک میکردم معلوم میشه رفتم سونو دیدم ن واقعا همون ۱۶هفته ب بعد از بین پاها معلومه
كدوم سونوگرافي رفتين؟
پشله پشل😘
هم به پسر میخوره هم دختره .پسره فکر کنم
به دختر میخوره 🩷🍼
پسره.
به نظر من پسر🥹
دکتر احتمال نداد؟
هم پسر هم دختر میخوره ولی نظرم روی دختره
پسر
دختره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.