زردی بچم ۱۱ هست باید بستری شه؟

۱۰ پاسخ

اون موقع واسه دخترم ۱۳ بود گفتن بستری بشه ولی من چون تازه زایمان کرده بودم واسم راحت نبود بیمارستان. بخاطر همین آوردیم تو خونه دستگاه گذاشتیم خوب شد
هرروز ازش ازمایش میگرفتیم چقدر کم شده .بعدش شد ۱۱ .بعد دو روز شد ۱۰
بعدش شد ۹
بعدش دکتر یدونه قطره داد گفت همینو بدین خوب میشه دیگه نیازی نیس تو دستگاه بزارین

ببین دو روز شیر خودتو بدوش بریز دور به بچت هم شیرخشک بده کامل میاد پایین
برا دختر من ۱۵ بود تا ۲۵ روز با هییییچ دارو‌ و دستگاهی پایین نیومد دو روز شیر خودمو ندادم شیرخشک دادم شد ۵

وای منی ک‌از زردی خاطره بدی دارم‌پدرم در اومد😔

بهش قطره بی بی ناستر بده و شیر زیاد

برا دخترم ۱۲ بود بستریش کردن

تا ۱۵بستری نمیکنن

ن من بچم 13 هم بود بستری نکردم
بردم دکتر گفتم نمیخام بستری بشه و زیر مهتابی بذارم
قرص داد بهم
4 شب دادم کلا رف خیلی خوب بود

اره بستریش کن سریع میاد پایین
تو خونه دستگاه بگیری سخته کارت و دلت نمیاد بذاری تو دساه تو بیمارستان خیلی خوبه

نه برا منم ۱۱بود با رعایت خودم تو خونه کم شد

نه پسرمنم ۱۱بود دوشب دستگاه اجاره کردیم خونه خوب شد

سوال های مرتبط