۱۸ پاسخ

عزيزم باردارى اگه ميخواى كه مباركه اگه ناخواسته بود كه زود برو براى درمانش تا قلب نداره

نه عشقم 🥲مبارکه 🩵

میگن بعد بارداری هورمونا بهم ریختس گاها مثبت کاذبه برو یه بتا بده

آره عزیزم آزمایش برو حتما

تستا خیلی کم خطا دارن

ن بارداری د اینم هاله نی مثبته منم دوتا دادم مثبت شدن ازمایش ندادم رفتم سنو قلب داش

من چرا انقد حامله دیدم این چند روز خدایا من جنبه شوخی ندارم با من از این شوخی ها نکنی😆🤣🥺

بالایی و وسطی دیگه هاله نیس رسما خطه🤭بعدم اینکه هی پررنگتر شده کامل مشخصه بارداری مبارکه انشالله قدمش خیر باشه❤️

یا ابلفض😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

حتما برو

والا من باردار بودم ۵ تا بی‌بی زدم منفی بود
به اینا زیاد اعتباری نیست
برو ازمایش بده

مبارکه عزیزم🌹

زیر۵دقیقه افتاده .احتمالش بالاس . اگه شیر خودت میدی میتونه کاذبم باشه .
اگه نمیدی حتما هستی .
میخای خیالت راحت بشه ازمایش بده

نه دیگه باید بری پیش دکتر زنان🤭 مبارکه

بسم الله الرحمن الرحیم سکته😐😐😂

آره برو

مبارکه بارداری عزیزم

مبارکه گلم🤣🤣🤣🤣🧿

سوال های مرتبط

مامان آرتا کوچولو مامان آرتا کوچولو ۹ ماهگی