۱۶ پاسخ

خیلی خوبه منم دارم

۷۰۰ گرفتم

هالیه فقط از اونایی بگیر که لیوانش در دار هست

منم خریدم انقد قاشقشو دوس داشتمااا شوهرم پا گذاش روش شکوندش😐
یه دستم آرکوپال گرفتم اونم خوبه همچی داره

اره چرا خوب نباشه

اره عالیه منم برا دخترم همینو گرفتم صورتیشو بامبو هستن

منم دارم راضیم خیلی

تصویر

منم از همین میخام بگیرم

برای بچه منم از همینه

مال من اینجوریه خیلی خوبه اصلا نمیشکنه از دست بچه بیوفته یا هر چیزی دیگ نمیشکنه که خطرناک باشه

من برای بچه اولم گرفتم هنوز بشقابشو دارم لیوان و قاشق چنگالش به فنا رفت،الان از بشقابش برای این بچم استفاده میکنم،اره خوبه

من از اینا گرفتم برا دخترم خیلی خوبه منکه راضیم

ارهدخوبه عمه بچم به بچه ام عیدی داد
چند تومنه؟؟؟

قیمتش چنده ؟

واسه دخترم اینجوریه من که راضیم

دقیقا سوال منم هستتتتتت

سوال های مرتبط

مامان ارسلان وآدریان مامان ارسلان وآدریان ۱ سالگی