۶ پاسخ

شکست آمریکا و پیروزی ایران تا ابد

من که اخرسرازاین درنیاوردم اینکارشون فریبه یاکلاصلحه 😁

یعنی واقعا این مردم چشونه تا دیروز میگفتن آتش بس کنید خسته شدیم جنگ وای جنگ الانم ناراضین

هیچکس نمیدونه اینا سیاست جنگه

نمیدونم چرا شک دارم حس بدی به این اتش بس دارم خداکنه چیزی نشه

میزنه همه نفله میکنه عزیزمم

سوال های مرتبط