سلام مامانا 🙋🏻‍♀️💓
یه سوال: امروز صبح شکمم چرا قلقلک میاد ؟ طبیعیه؟

۴ پاسخ

آخی چه باحال اگ نینی باشه😁🌼

نی نیه گاهی قلقک گاهی شدید تر

داره وول میخوره شیطونک

نینیه😁

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری