قربونت عزیزم🌷
وای مثل خانواده شوهر من ک هی میگن دوتا بسه بیشتر نیاری یکی دیگ رو بعد چهارسال دوسال دیگ بیار ک اینو از شیر گرفتی🫤
والا سختی هاش واسه ماست
شوهرامون ک یه ربع بیست دقیقه زحمت میکشن واسش تازه خودشون لذتشو میبرن🤣
بقیه اقوام شوهر هم ک هیچی به هیچی😶
چس میگن منم بچه دوست دارم ولی با بارداری شخمی و سرکلاژ من نمیخوام
من دوست دارم ده پونزده سال دیگه صدا بچه ها بپیچه تو خونه کیف کنم براشون اشپزی کنم باهاشون بازی کنم سربه سرشون بزارم با پسرم پی اس بزنیم میدونی ولییییی ازاینقد از زایمان و سه ماه اول بعدش بیزارم و همچین تز دست کارای شوهرم که دیگه میگم بسسه همین یکی
یعنی مثل خانواده خودم هستن هرچقدر بگم خوبن بازم کم گفتم
شوهر من میره میاد به گندم میگه داداشات بیان اینکارو میکنیم اون کارو میکنیم
قراره برات یه دونه هم آبجی بیاریم🙄😑
محل نده 🤣
والا تو این مملکت هر چی بچه نیاری بهتره
معلوم نیس فردا چی بشه
برعکس من که مادرشوهر و حتی شوهرمم میگه همین یه دونه بسه دیگه به بچه فکر نکن
وای یادمه هی بستری میشدی بعد زایمانت
ولشون کن بزار خودشون خوش باشن تو کار خودتو بکن😂
حرفی برای گفتن نمیمونه😂رضایت اونارو داری حاملشو
خداصبرت بده خواهر شوهر منم میگه بازم دختر میخام گفتم میبرمت یدونه آمپول فشاربزنتت تا بفهمی دختر یعنی چی😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.