۷ پاسخ

یعنی تو بغلت میخوابه؟ من این مارو نمیکنم شیر میخوره میزارم سر جای خودش رو تشکش آخه سرش درد میگیره تو بغل بگیریم

منم کلا شوهرمو فراموش کردم

ولی من اصلا دوست ندارم
دخترم تا خوابش میبره میذارمش تو تختش
بعدا جدا کردنش سخت میشه ها هم واسه خودت هم نی نی

وضعیت من :)

امکان نداره یه شب همسرمو ول کنم با بچه بخوابم😵‍💫

من ک ی مدت با دختر بزرگم میخابیدم این یکی اومد وسط میخابم اگ نباشن خابم نمیبره

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

سوال های مرتبط

مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی