۷ پاسخ

نه رفیق باس کلا پوست گوشت هسته پودر شه ببر بیرون برات آسیاب کنن

همینو بگم ک من ریزش موم با خوردنش برطرف شد

پودرشو عطاری ها دارن

من خود سنجد رو میبرم میدم آسیاب می‌کنه

⁉️⁉️⁉️⁉️

واسه کوچولو میخوای درست کنی ؟!
ببین من پوستش و هم گذاشتم باشه ولی میگن حساسیت میده به بعضی بچه ها
هسته رو جدا کن بعد یه تفت ریز بده در حدی ک نسوزه
بعدش آسیاب کن قشنگ
دوباره تفت بده
توی فرنی و غذاهاش میتونی بریزی

من از عطاری گرفتم آماده

من یبار خریدم با پوست و هسته‌ش آسیابش کرده بودن🥴

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱ سالگی