علائم عفونت بخیه طبیعی رو میگید؟

۳ پاسخ

متورم بشه،ی قسمتش باد کنه،چرک میکنه روش حالت چسبناک میشه،ممکنه مثل تاول بشه،خونریزی داشته باشه درد زیاد داشته باشه

خب یکم فک کنید یه زخم عقونت کنه چجوریع این که آسونه جوابش
خارش و درد در محل بخیه ها
بوی بد و این چیزاست بعضی اوقاتم متورم شدن و باد کردن

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آوینا مامان آیهان و آوینا ۱ ماهگی